Thursday 10 March 2016

Terima Kasih Pernah 'ADA'


Semudah ungkapan kata
Terima kasih untuk ada
Perlahan-lahan membuka rasa
Terkadang terjatuh dalam tak terduga masa dan ketika
Terkadang ia bermula sapa menjadi teman biasa

Mencintaimu seakan hanya aku yang bernyawa
Sukar ku gambar apa yang kau ada
Sesukar aku mula mengerti untuk apa aku memberi cinta ini
Tiap lemah dan lelahku hanya tiap ungkap bibirmu
Tiap peri dan gerak kaku
Bahasa seakan kaku untuk mengerti rasa yang bertaut di dada

Segala apa jua untukmu
Segala apa jua bagiku
Hanya sedetik ku rebah dalam cinta
Telah melumpuhkan aku
Selamanya untuk terus memilih
'BERSAMAMU'


Terima kasih untuk kenangan sebulan
Yang mampu melumpuhkan segala rasa hati aku...

Lalu kau dan aku
Membawa diri sendiri

Terima kasih kerana pernah 'ADA'

No comments:

Post a Comment