Sunday, 28 June 2015

S A H A B A T

Assalamualaikum semua..
apa khabar?? moga semuanya dalam keadaan yang baik baik saja..
Salam ramadhan kareem...

Hari ini tak tahu nak buat apa...hahaha..
*sebenarnya banyak sangat kerja yang perlu diatur susunkan...
tapi sekejap lagi laa...hahaha..
saja saja nak conteng blog yang dh lama juga ditinggal ni..hehehe..

hari ini nak cerita tentang seseorang..
seseorang yang bermakna dalam hidup aku sepanjang aku berada di UPSI..
SIAPAKAH dia?
bukan pakwe ok bukan.. *pakwe pon xada...hahaha
dia adalah sahabat baik ku...
nama dia NURUL ATIQAH BT SHAMSUL...
dia orang JOHOR..
*aku tak tahu la apa kena dgn aku..orang yang aku sayang ni kebanyakkannya dari johor...HAHA..

Dia adalah racun..
Dia juga adalah penawarnya..
tipu klu aku kata kami tak pernah salah faham semua tu..
pernah aja...tapi sbb Allah sayang kami..
Allah kembalikan hati kami..
Terima kasih Allah...

Dia ni suka buat lawak...
Dia suka bebel2 bila aku bawa kereta..
Sbb dia xnak aku mengantok kot...hahaha
Dia ni penyanyang orangnya..
Dia tak boleh nampak kucing...sbb dia sgt sayang dkt kucing...hehehe
apa lagi apa lagi?? hahaha.. boleh pm klu nk tahu lebih lanjut...hahaha...

Dari sem 1 sampailah sem 6 kekal bersama..
Moga akan terus kekal bersama sampai ke akhir hayat...
Bukan sampai sem 8...tak tahu la mcm mne klu sem 8 nk berpisah kan??
mse hbs sem 6 pon tak jumpaaa...
sebab..exam english language kami x berjodohan...
dia tercampak dkt blok 4 aku pulak dkt blok 9..
dan aku pulak hbs exam rushing nak jumpa penyelia tesis...huhu...
yang penting dia sihat sihat saje...

pesanan buat tiqa~~~
Jaga diri, Jaga hati. Jaga iman...
Selamat berpraktikum...
Selamat menjadi guru yang disayangi...
Takmo nenangiss taw dkt sek tu...*sbb dia sorang2 je dkt sek tu..
nanti apa2 wassap cikgu wani kay! hahaha..
sampai jumpa lagi semester 8 nanti...
selamat juga la menaip tesis...*yg ni rasa mcm nk nangis, hahaha

semoga semua yang baik baik saja untuk kamu sahabat!
saya sayang awak...




*dalam bas nak pergi kelas AIS. HAHA


*dalam dewan SITC terima anugerah dekan


*yang ni pon dalam bas tak tahu mana nak pergi..kelas la kot..hahaha

Antara gambar yang sempat dirakamkan masa semester 6..
TERIMA KASIH UNTUK SEMUANYA SAHABAT...

3 comments:

  1. Rindu awak jugakkkkk T.T baru perasan komen awakkkkk

    ReplyDelete
  2. Rindu awak jugakkkkk T.T baru perasan komen awakkkkk

    ReplyDelete