Thursday, 16 June 2016

PENAMAT CERITA SEMESTER AKHIR



Assalamualaikum semua !
Hai apa khabar?
semoga semua dalam keadaan yang sihat dalam bulan yang mulia ini
maaflah sis x sempat nak update cerita2 sis dalam blog
almaklumlah semester akhir ni dugaan dia lain macam sikit
ditambah dengan sibuk yang memanjang
*walaupun tak tahu sibuk buat apa. hahaha*

maka harini sis memunculkan diri untuk mengelap habuk2 yang ada di dalam blog ni
ehhhh terpanjang pula mukaddimah kali ni
hehehe

ok back to topik yaaa
post kali ini nak cerita tentang sahabat
yang ada di saat suka, duka, pahit, masam sepanjang semester 8 ni

almaklumlah seperti yang diketahui
sis dh habis final exam
thesis berjilid pun sudah diserahkan
maka
sis dah boleh sedar diri untuk
keluar dari UNIVERSITI
dan KOLEJ
kalau boleh dgn kadar segera
sebab semakin lama duduk disini
semakin seksa hati dan perasaan
*aicehhhhhh ! hahah*

4 sahabat ini sebenarnya serumah dengan sis
3 orang daripadanya adalah coursemate sis
1 orang daripadanya adalah teman rapat sis dari sem 1 sampai la sem 8 ni

*BERGENANG AIRMATA dh ni*

macam mana nak sambung cerita?
huhuhuhuhuhu

ok ok tarik nafas lepas~~~



NURUL ATIQAH BT SHAMSUL
Kawan yang ada di saat jatuh tergolek kat tangga
kawan yang ada susah dan senang
kawan yang ada saat tangis dan tawa
sepanjang semester 1 sehingga semester 8
walaupun ada onak duri dan dugaan yang kita lalui
namun Allah masih sayangkan ukhuwah kita
Allah masih satukan hati kita

PESANAN~
terima kasih untuk semua yang tiqa dh berikan pd wani sepanjang 8 semester ini
maafkan wani andai sepanjang perkenalan kita, wani ada buat salah silap
terguriskan hati tanpa sengaja
halalkan segala ringgit dan keringat yang tiqa berikan pada wani sama ada dalam sedar atau tidak

*MAAF tiqa wani xmampu tulis lagi panjang takut esok pagi tiqa la org pertama yang menyaksikan mata panda wani. hahaha*

CUMA satu..
JAGA DIRI
TERUSKAN PERJUANGAN



SHAKINA
kita mula rapat semester ini
itu pun kerana kita dipertemukan kerana 1 rumah
terima kasih kina
untuk semangat
untuk kata2 positif
*u know what i mean right?*

kau seorang kawan yang baik, memahami dan kadang2 lawak tak bertempat
semoga kau akan terus berjaya
teruskan juga perjuangan
JAGA DIRI kina

terima kasih untuk kenangan kita berdua ya kina
terima kasih untuk semuanya
maafkan salah silap aku
halalkan apa yang aku terambil sengaja mahupun tidak..

ingat janji kita?
nak dating dkt jalan tar kan nk beli baju raya?
hahahahaha



AZILAH 
kenangan dgn kau yang aku tak boleh lupa adalah
kau gelakkan aku tempang sebab tergolek kat tangga
lepas tu beberapa hari kemudian
tangan kau pulak terkehel sebab basuh baju eh?
yang tu aku x boleh lupaa weyh zila ! hahaha


terima kasih untuk kenangan masa sem 1 dan berpisah bawa haluan memasing
kemudian bertemua dan rapat semua untuk sem 8 ini
terima kasih untuk semuanya
aku minta maaf untuk semua salah dan silap
halalkan apa yang pernah aku terambil
jaga diri zilaaa

lepas ni jgn gelakkan aku lagi
takut kau kena pulak lepas tuuu
hehehehe
zila zila
lawakkkkk kot




KAK FATANAH
tak sangka kita dipertemukan semula untuk sem 8 ni
sebelum ni kita sama2 di dalam satu keluarga

kak na,
terima kasih untuk semua kenangan
terima kasih untuk semua nasihat
terima kasih untuk semua tawa kak na yang menghiburkan
terima kasih kak na sebeb jadi penghibur dalam rumah

maafkan salah silap wani yaa kak na
halalkan apa yang pernah wani ambil sedar atau tidak

semoga kak na cepat2 kahwin
jangan lupa jemput ok !
nanti wani datang kelantan dengan suami
EHHH ! hahahaha

jaga diri yaa kak naa
teruskan perjuangan
andai ada waktu kita ketemu lagi ok?


.................................................................................................

maafkan sis
sebab sis dh x boleh nak teruskan coretan dalam blog ni
sis takut sangat B102 malam ni banjir hahahaha

pesanan wani kepada kalian sekali lagi,

JAGA DIRI BAIK BAIK
SEMOGA KALIAN DAPAT KERJA YANG BAIK
TERUSKAN PERJUANGAN SBB PERJUANGAN KITA BARU NAK BERMULA
SEMOGA KALIAN DIPERTEMUKAN DGN JODOH YANG BAIK
KALAU KAHWIN JANGAN NAK LUPA INGATAN PULAK
TAHU-TAHU DAH ADA ANAK 1 2 3 ORANG 
TIME TU X BERAGAK AKU NK CEKIK KORANG
HAHAHAHA

JUMPA KONVO NANTI 
IN SHAA ALLAH !

TERIMA KASIH UNTUK KENANGAN 4 BULAN INI

WANI SAYANG KALIAN

ucapan khas dan panjang ada dalam kad ucapan khas dari wani
in shaa ALLAH esok akan sampai di atas meja belajar kalian
sila baca di kampung yaaaa hahahaha

saksikanlah video khas dari wani
harap tak ada airmata sado korang tertumpah yaa
maaf x ada ayat2 puitis dan manis
sebab x mampu nak tersedu sedan dah buat video ini

nah tiqa ! nak wani buat video kan
JANGAN NANGIS ! hahaha

video

No comments:

Post a Comment